خوب در این مطلب می‌پردازیم به یکی دیگر از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات میزبانی وب در ایران یعنی میهن وب هاست!

میهن وب هاست

میهن وب هاست

میهن وب هاست! معروف به ارائه‌دهنده خدمات هاست با قیمت‌های بسیار مناسب. تاکنون چند بار از میهن وب هاست خدمات هاست گرفتم که کیفیت به نسبت خوبی داشتند و از نظر پشتیبانی هم عالی بودند. البته نمیشه گفت هیچ سرویس‌دهنده‌ای ایرادی نداره. بالاخره هر خدمات‌دهنده میزبانی وب یک سری ایرادات و مزایا داره و همین تفاوت‌ها باعث میشه که سلایق مختلف به سمت سرویسی که بیشتر به سلایق اونها نزدیک هست برن.
تجربه‌ای که از میهن وب هاست داشتم این بود که با این‌که یک سایت تازه تأسیس با وردپرس زده بودیم و یک پوسته فروشگاهی هم بروی آن نصب کرده‌بودیم اما به سرعت با مشکل منابع سرور مواجه شدیم که بعد از پیگیری یکی از گزینه‌های پشتیبانی میهن وب هاست این بود که به سرور مجازی ارتقا بدیم. به هر حال نمی‌خوام این موضوع رو یک ایراد نامگذاری کنم چون وردپرس هم منابع زیادی مصرف میکنه اما این‌که برای یک سایت تازه تأسیس که هنوز کار خاصی روی اون صورت نگرفته همچین مشکلی رخ بده یکم برام عجیب بود!

میهن وب هاست

خوب بپردازیم به معرفی MihanWebHost اما از زبان خودشون!

معرفی میهن وب هاست

شرکت ارتباطات نت میهن فعالیت خود را از سال ۸۹ با عنوان میهن وب هاست آغاز نمود که در مدت فعالیت خود توانست با اتکا به رضایت مشترکانش بیش از ۳۲۰۰۰ سایت را میزبانی کند، میهن وب هاست با استفاده از جدیدترین متدهای میزبانی و استفاده از برترین سخت‌افزارهای موجود و استفاده از وب سرور بسیار قدرتمند لایت اسپید وضعیت لود سایت و آپتایم سایتهای میزبانی‌شده را بهبود می‌بخشد.
میهن وب هاست در مدت اندک و با حمایت کاربرانش توانست به جمع هاستینگ های برتر ایران در آمار جهانی بپیوندد. کلیه مشتریان میهن وب هاست دارای مالکیت ۱۰۰ درصد دامین‌هایشان هستند و در هر زمان امکان تغییر دی‌ا‌ن‌اس و یا انتقال دامین از طریق پنل اصلی میهن وب هاست امکان‌پذیر است.

میهن وب هاست

اگر قصد خرید هاست و دامنه را دارید MihanWebHost امکانات هاست دانلود، هاست لینوکس و هاست ویندوز بر روی سرور ایران و آلمان را به شما پیشنهاد می‌کند.

کلیه خدمات میهن وب هاست:

  • میزبانی وب
    هاست مدیریت‌شده
    هاست لینوکس سی‌پنل آلمان
    هاست لینوکس سی‌پنل ایران
    هاست لینوکس دایرکت ادمین ایران
    هاست دانلود آلمان
    هاست پشتیبان
    هاست ویندوز ایران
    هاست ویندوز آلمان
    نمایندگی هاست سی‌پنل آلمان
    نمایندگی هاست سی‌پنل ایران
    نمایندگی هاست ویندوز ایران
    نمایندگی هاست ویندوز آلمان
  • سرور
    سرور مدیریت‌شده
    سرور مجازی استاندارد
    سرور مجازی ایران
    سرور مجازی حرفه‌ای
    سرور اختصاصی خارج از کشور
    سرور اختصاصی ایران
  • دامنه
    ثبت دامنه
    تمدید دامنه
    انتقال دامنه
    ارائه گواهینامه SSL
    گواهینامه SSL رایگان
  • تبدیل وبلاگ به وب‌سایت

میهن وب هاست

کسب درآمد از میهن وب هاست

همچنین شما می‌توانید از طریق MihanWebHost کسب درآمد هم کنید! در واقع در این روش شما با لینک مخصوصی که بعد از ثبت‌نام و فعال‌سازی قسمت همکاری در فروش بهتون تعلق می‌گیره می‌تونید به عنوان یک بازاریاب برای میهن وب هاست فعالیت کنید و به ازای خریدهایی که مشتریان شما از میهن وب هاست انجام میدن، پورسانتی نیز به شما تعلق می‌گیره. اگر دارای سایت، وبلاگ، صفحه اینستاگرام، کانال یا گروه تلگرامی و … هستید این بهترین فرصت برای شما هست که با لینک مخصوص به خودتون کسب درآمد از این روش را آغاز کنید.

خوب نظر شما چیست؟ آیا تجربه استفاده از خدمات MihanWebHost را داشتید؟ نظر شما در مورد MihanWebHost می‌تواند برای افراد دیگر مفید باشد. می‌توانید نظر خود را در قسمت نظرات همین مطلب یا در نظرسنجی «بهترین وب‌هاستینگ ایران» منتشر کنید.

در نظرسنجی «بهترین وب‌هاستینگ ایران» شرکت کنید.

منبع: MihanWebHost


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 4 =